zondag 23 september 2012

Wat een tijd...

Wat is de tijd de afgelopen maanden voorbij gevlogen. Niet zo raar: afsluiten van het schooljaar, in de zomervakantie bikkelen om het nieuwe huis bewoonbaar te krijgen en uiteindelijk verhuizen en gelijk daarna weer volop aan het werk.

Ondertussen is het schooljaar al weer 3 weken 'oud' en de rust begint langzaam weer terug te keren in ons leven. Ik werk vier dagen met een ongelooflijk leuk clubje kids, lieve collega's en hoge werkdruk, maar 't is waar mijn hart ligt en dat vind ik het belangrijkste.

Ons 'oude' huis is helaas nog niet verkocht en het hangt als een zware onweerswolk boven ons hoofd. We hopen dat we het voor het eind van het jaar kunnen verkopen.. but only time will tell. 

Maar kijk ik naar het nu .. Ik zit op onze heerlijke bank, voeten op tafel, laptop op schoot. Tv staat aan voor het achtergrond geluid en ik kijk af en toe even mee. Stefan zit aan tafel met een collega te skypen en ondertussen iets te programmeren. De kinderen liggen heerlijk te slapen en de regen tikt tegen de ramen. Dit huis voelt als thuis, dit is ons huis. 

Wat een tijd, want een avond .. wat een leven!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten