zaterdag 16 juni 2012

Doel 53: maak een receptenboek voor jezelf

Een receptenboek voor mijzelf. Met dingen die ik lekker vind of die me lekker lijken. Al een aantal jaren keek ik in de magazines uit de supermarkten en het water liep me vaak in de mond. Maar die bladen allemaal bewaren? Dat wordt wel heel veel. Dus .. de oplossing: maak een eigen recepten boek!

Ik kocht een notitieblok met een ring - band en begon ijverig al die recepten uit te knippen en in te plakken. Resultaat: 202 recepten tot nu toe. Er kan nog meer bij!
Nu sla ik ook recepten op van de 24 kitchen app, dus daar ga ik ook maar eens wat lekkere recepten van uitprinten en inplakken.

Maar met meer dan 200 recepten vind ik mijn recepten boek - doel al ruimschoots behaald!

Nu op naar het koken! Maar dat gaat in het nieuwe huis goed komen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten