zondag 17 juni 2012

Doel 60: Koop ‘wreck this journal’ en probeer alle opdrachten te doen

Afgelopen week was het zo ver. Ik heb de stap genomen om 'wreck this journal' te kopen. Gisteren ben ik er mee begonnen en ja hoor, gelijk loop ik al tegen mijn eigen perfectionisme aan!
Alles wat je moet doen, mag je op je eigen manier invullen, hoe jij het je voorstelt. En hier kwam dus gelijk mijn perfectionisme om de hoek kijken: doe ik het wel goed? moet ik het nog beter doen?

En de voorspelling die ze in het boek doen klopt helemaal.. Ik heb eens wat opdrachten zitten lezen. Er zitten echt opdrachten bij waarvan je denkt.. Jemig, das zonde! Maar goed, dat is dus precies waarom ik het boek gekocht heb... Gewoon dingen doen, omdat het tegen je 'gevoel' in gaat. Bewust iets slopen op de meest originele manier.

Ik zal af en toe een foto plaatsen van opdrachten die ik heb uitgevoerd!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten