zondag 10 juni 2012

Het mysterie van verdwijnende dingen

Ken je dat? Dan neem je iets mee van de winkel, vanaf je werk of waar dan ook en je legt het thuis neer. Je laat het even liggen want je hebt even andere prioriteiten.

Een paar uur of zelfs een paar dagen later, wil je wat met je spullen gaan doen. Je loopt naar de plek waar je het eerder had neergelegd, reikt je hand richting de spullen en ... verrek! WEG!

Alles in de omgeving waar het lag wordt op de kop gezet, maar NERGENS is hetgeen te vinden wat jij op dat moment zoekt.

Erg frustrerend!

Ik had dit vandaag met de 'Boodschappen'. Een blad van de supermarkten, die ik maandelijks doorzoek op lekkere recepten (ok.. recepten van hopelijk lekker eten) die ik vervolgens uitknip en zorgvuldig in mijn eigen receptenboek (doel nr 53) plak. Ik ben hard op weg het te vullen en ook vandaag wilde ik weer de nodige recepten toevoegen aan mijn 'collectie'. Dus ik loop naar mijn bureau, steek mijn hand uit en ... WEG!
Gloeiende!!! Ik weet zéker dat ik ze van de week had meegenomen vanaf de Deen ( = supermarkt voor de niet Noord - Hollanders onder ons)... Helaas, mijn zoektocht heeft nog niet het gewenste resultaat opgeleverd en ik denk dat ik dus maar nieuwe ga halen van de week. 

Zul je zien dat ik bij thuiskomst dan die eerder meegenomen twee exemplaren vind ... 

update 16 juni 2012: natuurlijk heb ik ze terug gevonden.. ;) alle recepten die er in zaten, zijn nu ingeplakt in mijn receptenboek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten