woensdag 2 mei 2012

Day Zero Project


 Het begon eigenlijk twee weken terug al. Op een forum waar ik veel kom klikte ik per ongeluk op een link in een onderschrift van iemand. Het bleek een blog te zijn over een day zero project. 101 doelen behalen in 1001 dagen. Ik heb eens zitten lezen en eigenlijk was ik snel enthousiast, maar deed er niks mee.

Gisteravond besproken met Stefan. Hij vond het een leuk idee en we kwamen in eerste instantie op een variatie van het ‘Day Zero Project’. Samen 31 doelen, ieder apart 35 doelen. Gelijk de gezamenlijke doelen opgeschreven en zelf een start gemaakt met mijn eigen doelen.

De afgelopen nacht was ik er blijkbaar nog erg mee bezig, want heb voor mijn gevoel de hele nacht liggen dromen over de doelen.. Althans: ik werd er tot 2 keer toe mee wakker.

Vanmorgen mijn eigen lijstje weer opgepakt en ik heb het idee weer wat aangepast..

Ik ga 101 doelen op mijn lijst zetten, waarvan er dus 35 samen met Stefan zijn!

Op naar de lijst met doelen!

Aanvulling:

En toen was hij klaar. DE lijst met 101 doelen. Best pittig hoor, een lijst bedenken met dingen die je binnen 1001 dagen wilt voltooien. Er zitten serieuze doelen tussen, maar ook dingen just for fun. Want dat vind ik persoonlijk ook erg belangrijk. Het leven is serieus, maar je moet ook kunnen lachen en gekke dingen doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten