zaterdag 12 mei 2012

Stroomversnelling

Toen ik donderdag thuis kwam van het werk, deed ik nietsvermoedend de deur open. Op de deurmat lag een envelop van Bouwcompagnie / van Wijnen. Oh jee, gezellig dacht ik: nog een rekening. Ik ben maar even gaan zitten om te zien welk gruwelijk bedrag we nu weer over moesten maken, maar nee, het viel 100% mee: de nieuwsbrief.

Maar toen mijn verbazing.. Werd er eerst gezegd najaar 2012, toen werd het na de bouwvak, toen werd het 1e week van juli en nu: in de week van 11 tot 15 juni wordt het huis opgeleverd!! Dat is dus gewoon over vier (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) weken!!!!!!

Dan moeten er nu toch echt dingen geregeld gaan worden en moesten er knopen worden doorgehakt. Eerst de definitieve indeling van de keuken op papier gezet, gisteravond hebben we de bank en de kast voor onze slaapkamer besteld en we hebben een vloer uitgezocht.

Wat een gedoe zeg! Omdat dit een huis is waar we voorlopig echt wel gaan wonen, wil je het ook goed doen. We hadden een vloer gezien en daar was ik weg van en we wilden kijken of de winkel waar we waren ook zoiets had.. Dat niet, maar wel een andere mooie vloer!

Ineens komt alles in een stroomversnelling: spannend, stressvol en onwijs leuk tegelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten