donderdag 17 mei 2012

Doel 99: maak een foto van een regenboog

Woensdagochtend was het even haasten, nét te laat het bed uit gegaan. Snel met Stefan en de kinderen naar het dagverblijf gelopen, stefan daar met onze kroost achtergelaten en ik ben snel richting het station gegaan. Toch lastig, tien minuten na openingstijd van het dagverblijf de trein moeten hebben.. 

Eenmaal op het station aangekomen begon het te regenen. Mensen zonder paraplu gingen prompt voor me staan (ik zat op een bankje te wachten) en mijn humeur werd met de minuut wat minder vrolijk. Eenmaal in de trein kwam het met een redelijke hoeveelheid de lucht uit *jippie*.

Toen ik na een paar minuutjes uit het raam keek, zag ik een regenboog. Gelijk werd mijn humeur een stuk beter! Ik was blij dat ik mijn foto toestel bij me had, want hierdoor kan ik nu weer een doel afvinken!

Doel 99: maak een foto van een regenboog

Bij deze: 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten