woensdag 2 mei 2012

Doel 40: Schrijf op dag 1 van 1001 een blog over hoe je leven eruit ziet

Het is woensdag 2 mei 2012. Vandaag is de eerste dag van mijn 101 doelen in 1001 dagen project. Hoe mijn leven er vandaag uit ziet? Hoe gaan we dat een beetje origineel brengen? Sja, dat is eigenlijk niet te doen. Een opsomming of een lijstje is heel saai, maar wel hoe het is. Ik ga het toch iets anders aanpakken...

Op dit moment zit ik op de bank met mijn laptop op schoot. De televisie laat op dit moment het weer zien, maar dat gaat een beetje langs me heen. Naast me staan twee babyfoons. Mijn jongste zoon (3,5maand) slaapt ondertussen, terwijl de oudste (2jr) nog volop ligt te kletsen in zijn bedje. Aan de andere kant naast me zit mijn man die nog even wat voor zijn werk aan het doen is. De gordijnen zijn dicht om te voorkomen dat de zon op de tv schijnt, twee koppen thee staan op tafel.

Mijn telefoon, die vandaag weer terug is gekomen van reparatie, maakt nog steeds allerlei rare geluiden: alles moet ik weer opnieuw instellen. Ga ik straks maar eens mee aan de gang.

Dit is mijn laatste woensdag vrij, voor ik weer aan het werk moet. Tien maanden heb ik thuis gezeten: burn - out, zwangerschap, bevalling en nog een stukje ouderschapsverlof. Deze dag heb ik gevuld met het maken van mijn lijst met 101 doelen, het blog en het starten met de eerste doelen.

En nu? Nu is het tijd voor één van mijn hobby's: tv kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten