zondag 6 mei 2012

Doel 47: maak een schilderij van een klavertje 4

Het schilderen van een klavertje vier is voor de meesten iets dat onbelangrijk is. Ik las vandaag een mooie zin op internet, van Ghandi:

Bijna alles wat je doet is onbelangrijk, maar het is belangrijk dat je het doet.

Het schilderen van dit klavertje vier oogt misschien onbelangrijk, voor mij is het belangrijk dat ik het doe. Een stukje Léonie op het doek zetten. Want schilderen vind ik heerlijk en ik doe het veel te weinig. Voor mij ontspanning, uitlaatklep en echt 'iets van mij'. Iets wat ik de afgelopen maanden ben kwijt geraakt en wat ik stapje voor stapje weer terug zoek.

Met dit doel hoop ik dat ik het weer vaker op ga pakken, want ik ben begonnen en ik heb het afgemaakt. Klein en simpel, maar een eerste stap!


Doel 47: CHECK!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten